REGULAMIN III ŚWIĄTECZNEGO KONKURSU KOLĘD I PASTORAŁEK

PUBLICZNEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ W GOLUBIU-DOBRZYNIU

 

Celem konkursu jest pogłębianie warunków do aktywnej twórczości uczniów, poszerzanie ich umiejętności i możliwości wykonawczych oraz wyróżnienie szczególnie utalentowanych uczestników.

  1. Organizatorem konkursu jest PSM w Golubiu-Dobrzyniu oraz Stowarzyszenie Miłośników Kultury.
  2. Konkurs przeprowadzony zostanie w formie on-line, termin nadsyłania gotowych nagrań przez uczestników upływa 8 stycznia 2023r.
  3. Wyłonienie laureatów i ogłoszenie wyników konkursu na stronie internetowej szkoły nastąpi 11 stycznia 2023r.
  4. Uczestnikami konkursu są uczniowie  PSM  w  Golubiu-Dobrzyniu – instrumentaliści, wokaliści, zespoły, z podziałem na 2 kategorie wiekowe :

- kategoria I -  uczniowie klas I – III cyklu sześcioletniego oraz klas I – II cyklu czteroletniego;

- kategoria II – uczniowie klas IV-VI cyklu sześcioletniego oraz III – IV cyklu czteroletniego.

  1. Program konkursu obejmuje wykonanie jednej kolędy, pastorałki lub innej melodii bądź piosenki o tematyce Bożonarodzeniowej z zastrzeżeniem wykonania maksymalnie dwóch zwrotek. Utwór wykonany może być solo, z akompaniamentem bądź w zespole.
  2. Przy wykonaniu utworu uwzględniana i doceniana przez Jury konkursu będzie przede wszystkim strona muzyczna utworu, ale również sceneria nagrania i wrażenie wizualne ( tło nagrania, scenografia, strój świąteczny uczestnika, ozdoby i gadżety świąteczne – organizator liczy na kreatywność uczestników).
  3. Nagranie dokonane w dowolny sposób uczestnik nadsyła na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  poprzez program wetransfer. Wystarczy w wyszukiwarce internetowej wpisać wetransfer.com wpisać adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz swój, dopisać imię i nazwisko uczestnika oraz „Konkurs świąteczny”, dołączyć nagranie i wysłać w terminie do dnia 8 stycznia2023r.
  4. Uczestników konkursu ocenia Jury, powołane przez dyrektora szkoły.
  5. Jury ocenia prezentacje uczniów stosując punktację w skali 1–25pkt.
  6. Decyzje Jury są ostateczne i nieodwołalne.
  7. Spośród uczestników konkursu Jury wyłoni laureatów konkursu. Dopuszcza się możliwość przyznania wyróżnień.
  8. Konkurs zakończy się ogłoszeniem wyników na stronie szkoły i przyznaniem nagród oraz upominków sfinansowanych z funduszy Rady Rodziców oraz z 1% podatku.
  9. Organizator zastrzega sobie możliwość publikacji występów laureatów oraz uczestników na stronie internetowej szkoły i w mediach społecznościowych.